Na podstawie §7 pkt 1 Regulaminu Funkcjonowania Rady Lokalnej Grupy Działania Ziemia Lubawska, informujemy, iż w dniu 25.02.2020 r. o godz. 11:00 odbędzie się posiedzenie Rady Lokalnej Grupy Działania Ziemia Lubawska, w celu przeprowadzenia ponownej oceny w ramach przeprowadzonych konkursów nr 1/2019 Podejmowanie działalności gospodarczej; nr 2/2019 Rozwój działalności gospodarczej.
Miejsce obrad Rady stanowić będzie siedziba biura LGD ZL Wielkie Bałówki 14, 13-306 Kurzętnik. Obecność Członków Rady jest obowiązkowa.
Porządek Posiedzenia Rady Lokalnej Grupy Działania Ziemia Lubawska:
1. Przywitanie uczestników przez Przewodniczącego Rady.
2. Weryfikacja listy obecności i stwierdzenie prawomocności obrad Rady.
3. Wybór Sekretarza obrad Rady.
4. Wybór Komisji Skrutacyjnej obrad Rady.
5. Przedstawienie przez Przewodniczącego zestawienia uzupełnień otrzymanych z Urzędu Marszałkowskiego do złożonych wniosków oraz aktualnej dokumentacji konkursowej.
6. Wyznaczenie przez Przewodniczącego ostatecznego terminu ponownej oceny wniosków przez Radnych w systemie POP (maksymalnie 5 dni).
7. Zamknięcie posiedzenia Rady LGD ZL.