Na podstawie §7 pkt 1 Regulaminu Funkcjonowania Rady Lokalnej Grupy Działania Ziemia Lubawska, informujemy, iż w dniu 10.03.2020 r. o godz. 11:00 odbędzie się posiedzenie Rady Lokalnej Grupy Działania Ziemia Lubawska, w celu zapoznania się i rozpatrzenia złożonych do biura Lokalnej Grupy Działania wniosków w ramach prowadzonych konkursów nr 1/2020 Projekty wzmacniające tożsamość regionalną: imprezy kultywujące tradycje,budujące tożsamość regionu oraz wydanie materiałów promocyjnych, publikacji, map oraz oznakowanie zabytków i zasobów turystycznych.; nr 2/2020 Projekty promujące produkty lokalne: przedsięwzięcia kulturalne- wystawy, konkursy, warsztaty, wizyty studyjne.; nr 3/2020 Projekty podnoszące wiedzę społeczności lokalnej w zakresie ochrony środowiska i OZE: aktywizacja, integracja i edukacja mieszkańców obszaru LGD.
Miejsce obrad Rady stanowić będzie siedziba biura LGD ZL Wielkie Bałówki 14, 13-306 Kurzętnik. Obecność Członków Rady jest obowiązkowa.
Porządek Posiedzenia Rady Lokalnej Grupy Działania Ziemia Lubawska:
- Przywitanie uczestników przez Przewodniczącego Rady.
- Weryfikacja listy obecności i stwierdzenie prawomocności obrad Rady.
- Wybór Sekretarza Rady.
- Wybór Komisji Skrutacyjnej obrad Rady.
- Przedstawienie przez Przewodniczącego zestawienia złożonych wniosków oraz aktualnej dokumentacji konkursowej.
- Informacje o wynikach oceny wstępnej.
- Wyznaczenie przez Przewodniczącego ostatecznego terminu oceny wniosków przez Radnych w systemie POP (maksymalnie 5 dni).
- Zamknięcie posiedzenia Rady LGD ZL.