Na podstawie §7 pkt 1 Regulaminu Funkcjonowania Rady Lokalnej Grupy Działania Ziemia Lubawska, informujemy, iż w dniu 26.11.2019 r. o godz. 10:00 odbędzie się posiedzenie Rady Lokalnej Grupy Działania Ziemia Lubawska, w celu zapoznania się i rozpatrzenia złożonych do biura Lokalnej Grupy Działania wniosków w ramach prowadzonych konkursów nr 1/2019 Podejmowanie działalności gospodarczej; nr 2/2019 Rozwój działalności gospodarczej. Miejsce obrad Rady stanowić będzie siedziba biura LGD ZL Wielkie Bałówki 14, 13-306 Kurzętnik. Obecność Członków Rady jest obowiązkowa.
Porządek Posiedzenia Rady Lokalnej Grupy Działania Ziemia Lubawska:
- Przywitanie uczestników przez Przewodniczącego Rady.
- Weryfikacja listy obecności i stwierdzenie prawomocności obrad Rady.
- Wybór Sekretarza Rady.
- Wybór Komisji Skrutacyjnej obrad Rady.
- Przedstawienie przez Przewodniczącego zestawienia złożonych wniosków oraz aktualnej dokumentacji konkursowej.
- Informacje o wynikach oceny wstępnej.
- Podjęcie uchwał o zgodności/ braku zgodności z LSR.
- Wyznaczenie przez Przewodniczącego ostatecznego terminu oceny wniosków przez Radnych w systemie POP (maksymalnie 5 dni).
- Zamknięcie posiedzenia Rady LGD ZL.